Wednesday, June 2, 2010

kenapa aku?

aku berada dalam keadaan yang sangat stress..rasa macam nak menangis!! nak lepak takde geng, kawan-kawan jauh di shah alam.nak balik sana takde transport.aku memerlukan mereka sekarang..walaupun mereka jugak la kawan aku yang salu aku bergaduh, merajuk, kecik hati.. juju,monk... i need u!
kenapa aku stress? biase la.bercinta kan..tapi aku taktau apa salah aku lagi kali ini. dah cukup banyak aku bersabar dengan kerenah dia.ego dia yang tinggi menggunung.aku cube pertahankan hubungan kami walaupun aku taktau sampai bile hubungan ni akan kekal. aku tau dia bekerja siang malam, tapi salah ke aku call dia? aku bukan ajak berborak.aku call tak sampai seminit pun, harini baru dua kali aku call dia itu pun malam aku call.last last dia sound aku," setiap jam kena call ke? " hmmp..aku ade perasaan jugak.kalau iye pun aku menganggu dia.tak perlu rasa nya guna kan ayat tu. bagi aku,aku call dia hanya untuk dengar suara dia walaupun kejap.atleast aku tau keadaan dia. entah la..kenapa aku sungguh malang. ape yang aku buat sume nye salah di mata dia. bodoh ke aku sebab terus sayang kan dia? next week 15 mei 2010 anniversary aku 3 tahun. bagi dia sume ni tak bermakna..aku tak penah celebrate macam orang lain..dapat bunge, hadiah, wish-wish yang sedap di dengar dek telinge aku ni..tapi tu sume aku tak kesah sebab aku kena faham dia kan.. ikut rentak dia..tapi kenapa masih salah aku..cukup banyak aku ikut rentak dia..mungkin kekadang kata aku ade jugak menyakitkan hati dia..tapi ade dia penah kesah dengan kata-kata dia terhadap aku?
sebab dia aku sakit dan masuk hospital, sebab dia aku buat segalanya..sebab dia aku berubah,tapi kearah kebaikan la..sebabnya aku terlalu sayangkan dia.
sebab ikut rentak dia aku tak mintak macam pompuan lain.. aku tak mintak dia bawak aku shopping, belikan baju, bawak kan handbeg time aku ngah pilih-pilih baju. peluk dan cium aku di khalayak ramai macam remaje2 sekarang.. jalan pegang tangan aku..belikan aku hadiah tuk tiap kali birthday, anniversary or pape je la..aku juz mintak dia faham aku dan jumpe aku sekali seminggu kalau dia free.. itu sahaja..!! susah sangat ke?
ape tindakan yang aku buat sekarang ni salah?
aku tak mintak pun dia minang aku, kawin ngan aku cepat-cepat macam kawan-kawan aku yang lain..walaupun sume kawan kawan aku sebok bertanya bile aku nak kawin dan buat anak berderet deret macam dorang.jawapan aku senang..jodoh aku takde lagi dan kalau ade rezeki inyaALLAH nanti..
sekarang ni dia tengah marah aku, rase nye tak perlu lagi aku call n msg dia. sebab aku ni bukan penting bagi dia. kalau dia dah reda dan masih perlukan aku. carik la aku.. aku dah penat sebenarnye nak jaga hari orang lain je sebab aku sendiri yang terluke.


abie~ i nak u tau yang i sentiase sayang u!


time sedih sedih ni tangan tersearch lak ayat sweet-sweet tuk boyfriend aku:~


My love for you is like getting a diarrhea, I just can't hold it in.
If my love is a question, I'm sure u are the answer
I love you a little bit more when you call me honey
I love you a little bit more when you hold my hand
I love you a little bit more when you hug me.
I love you a little bit more. Every day.

If I never met you, I wouldn't like you.

If I didn't like you I wouldn't love you.
If I didn't love you I wouldn't miss you.
But I did, I do and I always will

If loving you is wrong, then I don't want to be right!
If loving you is a crime. I'd like to be jailed for my whole life, in your heart.
I love you. Like a fat kid loves cakes.

If you have 1000 years of age, I just want to have 999 years and 364 days, so I never have to live a day without you
I Love thee, I love but thee. With a love that shall not die. Till the sun grows cold, and the stars grow old.
~William Shakespeare
The sun wouldn't be Red, the sea wouldn't be blue, the stars wouldn't be bright, I wouldn't be happy without you.

When I don't message you.
Doesn't mean.
I forgot about you.
I was just giving you time.
To miss me.
My love for you is a journey. Starting at forever and ending at never.
My love is as boundless as the sea,
My love as deep.
The more I give to thee, the more I have. For both are infinite.
~ William Shakespare
Days without you
Without you my days are "Sadday,"Moanday, "Tearsday, "Wasteday, "Thirstday, "Fightday", and "Shatterday"
How Rich I Am
I opened my wallet and I find it empty, reached into my pocket and found a few coins, searched my heart and I found you!
Then I realized how rich I am.
Time to Time
365Days dreaming of you.
8760Hr thinking of you.
525600Mins missing you.
315360000Milisec just wanted to tell you how much you mean to me.
Fell from Heaven
Dear, did it hurt when you fell from Heaven? I think, I need to call God because He have lost His most beautiful Angel.
Behind you
Behind your smile, I know there are sorrows.
Behind your laughters, I know there are tears.
But I want you to know that, behind you is me who always care for you.
Only one you
There are 12 Months in a year.
4 weeks in a month.
7 days in a week.
24 Hrs in a day.
But there's only one you in a life time.
The sweetest
Sweet-Cotton candy? Nope!
Chocolate syrup? Nah!
Let me see.. How about sugar? Of course not!
There is nothing as sweet as you

2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

uisss sedih aku..k.bell sbr k..
mmg mcm 2 lh adat bercinta..
nt kebahagian pasti milik kamu
amin..)

BELLE said...

harap2 macam tu la monk
aku da cukup bersabar
dan aku masih bersabar sebab aku sayangkan dia