Friday, July 16, 2010

birthday aku




hi readers
hmmp walaupun da 2 minggu lepas birthday aku, baru skrg aku nak post..
hehehehhehe.. jangan marah!! busy sket,, lagi2 next week aku nak exam kan.
wish me luck
ok ok..time birthday aku,aku tak kemana2.. duduk umah aje. hmmp baikkan aku..?
tapi nampak la sume family aku cuba untuk melayan aku dengan baik.. tapi part yang sedihnye.. 
bf aku xwish aku..gile kecik hati kan..penat aku tunggu!! last2 member2 je wish.
agak tersentuh hati bile juju yang nyanyikan tuk aku..perghhhh.
so malam nye sebelum aku balik ke shah alam, pegi makan dengan family kt area melawati..
alaa2 celebrate bday aku la tu..walaupun takde present n kek..
yelaa..aku kena sedar,,aku da tua kut!!!
then dapat msg dari laki aku, mintak maaf kat aku..sepbek la dia mintak maaf kan,..
kalau x..xtau nk ckp pe..dia ckp kt tioman xde network..so aku kena la trime reason dia tu kan!!
aku cuba untuk lebih memahami dan bersabar dengan kerenah dia,.
so itu la yang terjadi pada 4julai 2010 =)

NABILLA DAHLIANA ZAINAL ABIDIN
dari sayang from tioman =))
dari adik ku nabila emirza =))
ni la birthday girl
ratu hati ku
mama so much

1 comment:

Jovinia vyena said...

nyanyi khas tuk kak bell jew ..
nak nyanyi tuk kak runie lak nty ..