Thursday, July 22, 2010

muhammad aliy imran

hi readers..
im so happy today.. =))
weeehuhhuuuuuu..
kakak ipar saya selamat melahirkan putera pertama dalam keluarga kami..
dan dengan rasmi nya saya bergelak aunty belle..
hahahahha..
mule2 dalam pukul 1 am aku bersama teman serumah sedang melepak di cafe selepas kepenatan menjawab exam siang hari..then,adik perempuan saya msg... dia mengatakan yang kami menjadi aunty sudah ,mau x melompat aku kat situ.. rupa2nya..dia terlupa nak letak BAKAL diantara kami dan menjadi..cehhh buat malu je!! padahal baby aliy xkuar lg..
punye la semangat aku nak balik..nak tengok baby..tapi malangnya takde sape yang free untuk menjemput ku.jadi aku pulang kerumah dalam keadaan hampa..
jam 6 aku dapat msg dari mama..ni btol2 nye msg,bukan cam adik aku nye..muhammad aliy imran selamat dilahirkan 5 minit selepas azan subuh. sepatutnye due aliy melihat dunia adalah 31 julai..tapi nampak sangat dah tak sabar nak jumpe aunty belle ye sayang...

its all about you 

MUHAMMAD ALIY IMRAN BIN AZLEE FAZRAEN 

u made ma day


2 comments:

tukangtulisnota said...

congrats aunty!!
hahah

BELLE said...

hehehhe.. tq..tq.. =))