Tuesday, January 11, 2011

blank

yipieeeeeeeeeeeeeeee...
akhirnye aku dapat login blog aku balik.. alhamdulillah.
syukur ya allah..
sebelum ni tak dapat login walaupun berjuta kali masukkan password..
penat tangan aku dok tekan2 keyboard masukkan password..still xmau..
akhirnya aku biar kan..
trus buat email baru..cubaan untuk memberontak dan banned gmail..
hahahahah
akhirnya jam 1.13 am 12/1/2011 akhirnya aku berjaya..
tah camne leh masuk pon aku pon agak pelik dan tak paham..
asalkan da leh masuk ni da cukup happy da.
aku teringat kat blog aku ni pon pasal member aku..
khinbi yang tego aku tadi..
dia cakap dia bace blog aku.. hahahha agak malu la..
saya kan shy2... bluewkkk


hmmmp.. sudah 2 hari aku duduk di rumah dan di tugaskan untuk menjaga si kecik yang disayangi oleh semua orang..iaitu aliy imran yang comel. anak buah pertama yang menjadi perhatian semua orang.
hmmp.. so aku menghabiskan masa bersama si kecik yang batuk2..alahaiiii..kesiannye dia..
then aku sempat masak n kemas rumah..
class takde..so duduk melawati je laa.
tadi sedap2 aku melepak menghadap poker..
ade sekor malaun yang mencari masalah ngan aku..
dah terang2 aku cakap..nak deposit..carik budak..bukan mintak kat aku..aku sendiri makan tak cukup.
inikan nak bagi duit kat ko..aku bukannye cop duit..aku bukannye anak jutawan..
sikit pon aku taknak makan duit kau..so pandai2 la carik budak gantikan tempat ko..
bf ko pon tak pasal berangin ngan aku apsal..tak puas hati meh hadap..aku sikit pon tak takut..
cuak pon tidak.
malaysia ada undang2..
lu usik wa..wa tak fikir panjang..
wa jalan je..
tak kesah la mak lu polis pon...


aku kalau panas hati memang perot lapa...
so skrg aku terase nak makan..tapi takde makanan..
so terpakse diet............... urghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: