Thursday, May 20, 2010

badmood =(

haluuuuuuuuu... 
semalam entah kenapa aku takde mood..
stress
arghhhhhhhhh...

aku takde cakap dengan runie..jovi..
aku study dan hadap je notes aku
entah kenapa suara aku taknak terkeluar dari mulut aku ni..
dari aku melenting,buat muke kat sume orang, 
baik aku duduk kat katil aku diam-diam kang
tak pasal pasal ade orang kecik hati dengan aku nanti
then aku tak mampu nak hadap notes lagi, aku pon online.. 
baru je online 5 minit, bebudak rumah ajak kuar..
hishhhhhhhh... makin stress aku..
aku nak online pun tak senang..
untuk menjaga hati semua orang..
aku pun siap-siap..
make up sket..bagi ceria sket muke aku yang sangat selebet nih
kang gerun lak orang tengok muke aku yang pucat nih
alang-alang kuar pun free..leh hilang stress.. dapat jenjalan.
so decide pegi sunway pyramid, teman nawar carik present tuk zainal@superduper bf dia laaaa
hahahahaah..
aku pun same sebok menshoppingkan diri walaupun ku sedar aku memang takde duit
tapi memikir kan bukan selalu aku keluar dan jarang sekali aku dapat meng 'grap' kan baju-baju di kedai tu..
aku dengan rela hati mengeluarkan duit dan membayar baju itu
yela..aku ni kan gemok!!
 susah nak dapat size..
 alang alang ade baju comeyh ni, amik je la kan
selepas semua dah penat mencubakan diri dengan pelbagai baju,akhirnya kami semua mengundurkan diri untuk pulang ke rumah. sangat penat dan lenguh kaki...

time untuk merehatkan diri!!

2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

cni pun aku comment jugak k.bell hehe

BELLE said...

=))