Friday, May 28, 2010

keletihan

semalam aku tido lepas subuh..tunggu adik aku balik melepak..aku kan kakak yang baik..then masuk bilik borak-borak dengan adik sampai tertido..baru sedap menggolekkan diri..pusing kiri kanan..terus hanyut..
krokhh..krokhh..krokhh..bunyi pintu berdentum dentum mengganggu tido aku..adoiiii...mama pagi pagi da kaco..ishhh potong stim..suruh bangun pagi..aku iye kan ye...konon konon bangun then aku sambung la tido.sampai la tengah hari..bagus tak aku..anak yang berkualiti dan berinovasi macam ni la...
bangun je tido,mama suruh mandi dan then makan.wahhh mama dah siap masak..layan!!! baru je makanan tengah memenuhi saluran dalam perut,mama suh siap.. teman kemas ofis mama..adoii, ni yang aku malas..tapi sebagai anakkan..aku pun ikut kan je..ofis baru mama dekat menara HLA, sebelah borneo.
hmmp.. melayan kerenah mama sangat penat..nasib baik la aku sayang mak aku..dia la ratu hati ku.
then kami berdua anak beranak memesong kan diri ke bukit bintang..time tu pow mama..heheheh
sebenarnye mama nak carik baju kerja,tempat baru kena la baju baru..tak syok la tempat baru tapi pakai baju lama. sambil tu dapat la aku pow mama 1 beg.. selepas keletihan kami pun pulang ke jalan yang benar iaitu rumah kami sebelum duit mama habis di sedekahkan ke kedai kedai yang ada. sesampai je dirumah dan baru merehatkan diri memember plak call ajak lepak..disebabkan dah lama tak berjumpa walaupun duduk satu taman. masing masing dah ade life sendiri kan, dah berkerjaya, dah nak kawin.. aku ni je masih belajar dan terus menuntut ilmu. kerja pun belum kan,camne la nak kawin..hmmp =((
so sekarang ni aku sedang membuang mase kat ofis member aku..lepak time!!! walaupun penat

pix akan di upload di masa akan datang!

adiossss =))

2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

kmu sudah pandai bha k.bell

BELLE said...

heheh..aku baru belajar bha
ndak pandai lagi