Thursday, May 27, 2010

teruja..geram..jeles..

tadi menyebokkan diri ke page orang..ala ala stalker ar..heheheh..xde ar. saje mengambil perkembangan semasa mengenai blog-blog ni..aku bukan pandai sume ni.. baru belajar kan!
then aku masuk blog sorang mamat ni.. cerite dia menarik, unik. suke aku membace nye. 
then aku bace entry dia mengenai streamyx untuk student then dapat lappy free..wohooo.. geram aku..
gatal pakai p1 kan..sebelum ni ade member aku suh pakai streamyx untuk student tapi aku ni kan degil.
yela, aku bukan nye tau camne nak wat kan, lagipun dat time p1 je offer aku pasal internet ni, aku pun sambar je laaa. sebelum ni aku de pakai streamyx kat rumah family aku,atas nama aku.then aku stopkan alasan nya aku pegi sambung study jauh.padahal kat shah alam je kan. dia offer suruh amik pakej student,tapi aku ni eksen.. 
mane layan.. tapi sekarang da menyesal.. boleh ke aku call balik center stremyx tanye pasal student pakej tuh?
masalahnye p1 pun under name aku.. adoiii..camne ni..kang aku stop p1 ni,abes burn deposit aku seratus..
aku ni bukannye kaye senang-senang nak carik duit kan.

3 comments:

BELLE said...

=))

Runnie A Rasad✿ said...

HEHEH AKU ble comment sudah bha..jgn jeles nt dpt lptop hp baru bha

BELLE said...

siot ko..mane de..