Sunday, May 9, 2010

kisah hujung minggu ku

hi readers =)
nothing special..8 mei khamis, just after english class aku balik kl sebab
class'pendidikan khas'batal..wuhuuu.best best! itu pon tumpang aishah kecik sebab dia duduk w.maju..
tu pon aku dapat tau dari sorang lagi member 'wanie n' save bajet aku nak balik kl.. yey balik kl free!!! pape pon thanks aishah kerana bagi aku menumpang keta kau balik ke rumah melawati ku syurga ku =) padahal aku baru je balik dari kl sebab celebrate birthday mama, tu pon chynta
hantar"sayang, thank you so much sebab sanggup bersusah payah demi bb anta ke shah alam walaupon penat bekerja dari pagi sampai ke tengah malam" aku yang hantar ke shah alam.. sebagai upah and amik hati dia aku belanja dia mekdi @'mc donald' hahahaah..

aku~ "cepat sayang,oder la ape u nak?"
chynta~hmmmpp..jap..jap..okay,i nak yang ni.
aku~ hahhhh? yang ni? serius?okay.
chynta~ (angguk-angguk kepala)
 
so sampai turn aku tuk oder..( drive thru je ni)
aku~ hello,can i have double spicy chicken mc deluxe..
okay thats all!
lepas bayar and amik makanan.
nah sayang!!! makan puas-puas

tapi dia ni manje..mane reti makan sendiri,so sebagai co pilot untuk chynta sementara di drive ke shah alam, aku lah tukang suap!! hehehheeh =)
ehhh sambung balik cite pasal balik kl td..hmmp chynta tak tau pun aku balik kl, malas nak bagitau nanti dia bebel macam mak nenek.." i baru hantar shah alam,u dah balik kl" blaaa blaa blaa.. " baik tak payah belajar kalau asik balik kl je" blaa blaa blaa.. so sok nye jumaat petang baru call dia..
aku~ sayang,malam ni jom carik asam laksa, teringin la
.

chynta~ okay, tunggu je. tapi lambat sket!

malam pun menjelang,agak lambat dia jemput. nasib baik dia dah bagitau awal-awal akan lambat kalau tak muncung aku akan kedepan..leh sangkut hanger.
so sesi mencari laksa pun bermula,tapi akhirnya aku juga yang kecewa..laksa tak dapat! sedih,kempunan,adoii tapi dapat makan kfc.boleh la tu kan..dari tak dapat makan pape..perot dah mula music techno tu! lepas oder,kami makan di depan istana budaya..ohh so romantic!! cettt.. alang-alang tuh mane tau ade info bukak leh trus kejar..kan senang!
ini lah kehidupan sebagai seorang 
girlfriend callman =)
 
then kiteorang pun standby depan IJN, entah kenapa pepagi buta tu kami sweet sangat. chynta takde marah-marah (dia ni garang, tapi saya cinta dia), dia takde kuar keta lepak ngan kawan padahal kawan dia pon ade dekat belakang! hmmp entah macam mane aku boleh mula kan sesi luahan perasaan, abes semua cerita 3 tahun dah keluar, dari camne kiteorang kenal, camne couple, camne awal2 bercinta asik gado aje, macam-macam kes ade..hayaa nak cite malu..so bek dendiam je la kan! hmmmp mase aku meluahkan ape yang aku tak puashati selama ni, dia bantai gelak..kuangasam nye bf..tapi sekarang aku mula perasan yang dia dah terlalu jauh dari perangai lama.. dia mula memahami aku, ohhh heaven!! sabtu nye dia kerja tapi dia takde hint-hint pon nak hantar aku balik, ni yang sonok nih..leh lepak lelame..
malam ini milik kami..fairuzzen thank sebab bagi peluang untuk nabilla dahliana mengenali diri mu yang terlalu baran dan complicated, amik mase 3 tahun baru dapat kenal siapa dirimu!! cewaahhh ayat tak tahan,geli aku dengar ayat aku sendiri nih! hahahahaha..
lepas subuh baru dia hantar aku balik ke melawati.. hambik ko belle..tak tido ko kan..padan muke..atleast ko happy kan!! sampai rumah baru nak tido, adik ku jaja jerit "kak, ko nak ikut ke tak?" alamak!!! aku lupe aku dah janji nak follow dia harini pegi kindergarten, trus aku bangun,mandi..siap2..makeup balik sebab mate aku sembab tak tido kan! adik ku settle keje kul 1, tersengguk-sengguk aku menunggu dia. walaupun aku mengantuk,atleast aku dapat sorang kawan baru. MOHD MUSLIM.haa pasal dia akan ku cite lebih detail di dalam entry yang lain.. tunggu!!!!!!
then habis dari adik ku, aku beralih pula ikut mama pegi ke pj rumah wan.. YA ALLAH, gile ke aku nih..tak tido langsung.. mood aku mula berubah asik nak marah-marah aje
time ni laa dorang sume nak ajak keluar..pegi rumah nenek sedara pulak,adoi celebrate birthday..layan kan aje. kang aku kena bebel.. tak kenal sedare mare!! lepas settle pegi plak shah alam,amik runie,juju n maria bawak balik kl.. sebab malam ni kiteorang longkai-longkai bersama
chynta
yahoooooo.. =) jauh betul perjalanan aku,mengantuk ya amat!!
next story akan di cerita kan di dalam entry seterusnya!

No comments: