Tuesday, May 18, 2010

menang menang kalah menang kalah



gile dowh title aku nih..
'menang menang kalah menang  kalah'
kali ni menceritakan tentang aku yang gilekan poker
huh amik kau..poker yang ko gilekan belle!! hishhh..
dulu poker ni sikit pun aku tak heran walaupun orang dok send request suh join..
bagi cip la..itu la..ini laaa
siap aku remove n block lagi..
malas nak layan nye pasal..
sekarang ni, takde lagi..
mule-mule chynta la ajar aku men poker..tapi aku still tak faham..
camne nak main binatang ni..punye la susah..
last-last sifu poker ade dalam bilik aku nih..so kat dorang je la aku belajar dengan lebih lanjut..
skarang ni dalam kategori pro sket-sket..
hahahhahahahaha
skrang time ngah update blog nih pon aku sedang bertarung main poker
doakan kejayaan aku..( cehhh..tak gune tol aku nih)


No comments: