Tuesday, May 18, 2010

semangat si dia







salam =)

takde benda yang menarik pun nak di post kan..
tu pasal saye mendiamkan diri.
sekarang masuk waktu 12.52 am 19 may 2010
haaahahha.. =p
semalam aku exam paper english awareness.
sepbek la boleh jawab, juz 1 2 soklan je tercicir..
nak wat camne..biar je la..
soklan dia takde la susah gile pon..
lepas abes paper je, balik rumah..
online, makan, lepak2 jap then trus booom..ZzZzzzZ
hujan lak dat time..perghhh syahdu..layan je! maghrib baru terjaga..
gile best kut..sejuk aje! hmmmmppp..layan.
bangun-bangun je tido, dan dan perot lapaaa..
lauk ape yang tinggal siang tadi bedal je la..

ingat malam ni aku nak study tok paper sis samihah
~pendidikan khas~
tapi mood study tak sampai shah alam seksyen 13 lagi, camne nih?
adoii..cuak gak..mampuih aku kalu takleh jawab paper tu nanti
kang fail..

malam sebelum aku exam,aku tdo lewat..study la sikit-sikit..
apa-apa yang patut la kan!
hmmp naik bengkak mate tahan tido..
last-last dalam kul 4 pun aku terhanyutkan diri sebab kul 7.30 dah nak bangun kan..
baru je nak asyik tido, kedengaran sayup-sayup suara si juju panggil aku..
"kak belle..kak belle" bangun.. tu message abie chynta tu..."
cepat..abang fairuz message.. so dalam keadaan yang sangat mamai, aku pun bace la..

"salam dah tdo ke blom nie.esok jawab exam elok2 k. sblm jawab selawat dlu, bca 3 QUL'
insyaALLAH tenang jwb nnt k.. love u sayang"

huh..amik kau..tersenyum aku time mamai-mamai tu..
siap kena gelak ngan si juju.tapi aku tak larat nak reply je!!
last-last nak taknak aku reply gak..
walaupun message yang chynta anta sangat simple tapi sangat bermakna bagi aku..
sebab nye dia ni susah sket nak message aku, inikan nak bagi kata2 semangat..
tapi message tu membuatkan aku sangat bersemangat nak jawab exam tadi..
hehheheehe.. thnx hubby chynta ku

No comments: