Wednesday, June 2, 2010

geram

hi.. sekarang ni aku tengah geram sangat..bosan kat rumah, sensorang tanpa ade sesape di rumah.adik-berdik aku keluar mencari rezeki yang halal sementara aku duduk di rumah membesarkan badan. nak buat macam mane, aku study lagi kan.sekarang ni cuti. so relax dekat rumah je laa.
hmmp minat aku kepada NIKON makin membuak buak. hishhh geram. nak beli, tak mampu lagi.. mahal gile kut.. dengan lense nye lagi..so tengok picture je pun jadi laa.. haiiii bile la aku dapat idaman hati ni..nak jugak merasa pegang.feel dia.huishhh..best tu!! start hari ni aku kena kumpul duit untuk beli idaman hati. doakan aku berjaya dapat  kumpul duit n idaman hati aku ni eak.. kawin tu belakang cite!! sekarang ni aku kena pikir minat aku dan ape yang aku idam kan. 

NIKON D5000



NIKON D3000

weyhhh birthday aku bulan 7 ni... takde sape nak present kan kat aku ke? muahahaahahha =))

2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

huhuhu nak jugak nikon heheh
blanja satu k.bell

BELLE said...

wah3
kaye kan kak belle ni