Wednesday, June 2, 2010

tag

thnx to darla sbb tag aku =)


Adakah anda rse anda hOt?
tak langsung kut.. siape la aku ni!!


Ble kali terkhir sy mkn pizza?
hmmmp tak ingat la.rasenye dah lame kut..
 tapi sekarang ni ade trase nak makan..
camne tuh??

Lgu terakhir yg sy dgr?
taio~ break

Ape yg anda wat slaen menyelesaikn tag ni?
usha picture dslr nikon 

slaen nme sndri, anda dipnggil nme ap?
kak belle,bb, bella, nana


tag ag org.
malasnya tag je lah

*fairuz
*nawa
*kina
*darla
*bubu
*khai
*juju
*kiki


Siapakah org nO 1 kpd anda.
bakal roommate aku selama nya. insyaALLAH

Katakn sesuatu mengenai org nO 5.
dia ni bulat,sepet dan baik hati
nO 3 ad hbungan ngn spe?
ngan bf dia la..lupe name dia

bgaimne pula ngn nO 4.
dia ni kuat makan, dan dia yang tag aku nih

Pesanan buat org nO 6.
ko kena kuat makan,kurus sangat


Kta2 cinta utk org nO 2.
kau milik dia

Adkah nO 7 & 8 mempunyai persmaan?
ade.. 2 2 bulat dan comel

Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
* suke fesyen
* milik distiro
* kuat makan
* garang
* selalu ajak aku makan,tu pasal aku makin gemuk


Perasaan anda wat tag ni.
hmmp..ni first time.biase je kut!!

No comments: