Thursday, June 3, 2010

syukur ya allah

assalamualaikum.. harini aku happy sikit, better dari semalam sebabnya harini aku tak duduk rumah aje.. nora datang rumah secara mengejut lepas aku mandi..hah tu pun sepbek aku sempat mandi. pompuan ni dah tak pandai call sebelum datang agaknye. so dalam keadaan yang sangat kelam kabut aku pun siap terus kuar rumah.. so bermula perjalanan kami yang takde arah. then baru decide nak pegi wangsawalk..
tempat yang ingin dituju adalah karaoke..hahahhaha.. aku ni tak biase menyanyi..suare tak sedapkan! tapi disebabkan bukan ade orang lain dengar pun, so aku pun hentam aje la.sepbek boleh tarik... wuhhuhuhuu..tapi agak perit gak la tekak aku!! mengalahkan amy search! haahhahah.. before dat kami berdua makan dulu di wangsa walk, sementara tunggu zaim sampai. aku makan butter chicken wit rice.. hmmp same je cam butter prawn and chocolate shake. lupe nak snap pix..hishhh
ni kawan aku yang sangat berbaik hati belanje aku makan, karaoke,baju, kasut dan stokin baru =))
rezeki tu beb.. aku doakan keje elok2, rezeki melimpah ruah. aku tau macam mane kau susah dulu, turun dan naik bus aje!
muke aku yang pucat, tapi still nk posing

semangat menyanyi tuh =))

konon sweet sweet aje kan

si cantik manis

takde keje =p

kami

sakit tekak

kasut n stokin yang dibelanje oleh nora
thnx!!

ps~ lepas ni aku kena semangat sket excersise..mau kurus kan!!!

2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

huhu bgs happy2 slalu ek
hehe

BELLE said...

selalu aku sedih aje kan