Tuesday, August 10, 2010

RAMADHAN ~ day 1

aku masih dalam keadaan yang tidak sihat..tapi dikuatkan semangat dan niat yang betul kerana ALLAH untuk aku menunaikan kewajipan aku sebagai umat islam menunaikan kewajipan berpuasa.
tadi aku bersahur bersama-sama kawan di cafe al ali...
agak ceria.. tapi kecewa kerana makanan tak sampai. terlalu ramai orang...
nasi goreng aku entah ke mane..last2 roti bakar sekeping dan curik2 makanan orang lain sket.. air pun tak dapat!! haiii nasib.. sabar belle..sabar!!
kesian mamak tu gak sebab nak melayan order setiap orang..tah mamak tu sendiri sempat sahur ke tak..heheheheh..
sume orang kat cafe dah buat cafe tu macam kedai abah dia je..sume self service..
nak air, amik je dalam peti tu..nak ayam.. amik je!! kalau nak blah taknak bayar pun boleh.. tapi ingat..allah nampak!!! pandai2 la jawab nanti. =))
semoga aku dapat mengharungi bulan puasa yang mulia ini dengan penuh keberkatan..amin 
tadi sempat text hubby aku..ingatkan dia tak bangun sahur, yela..dia kan jenis liat nak bangun sahur ni..tapi sangkaan aku salah..dia bangun dan bersahur..yeyyy..im so happy!!
selamat berpuasa sayang..bb love u so much.mmwahhx =)

No comments: