Monday, August 30, 2010

merdeka

assalamualaikum...
salam 1 malaysia.
hari ini merupakan hari kemerdekaan buat malaysia tercinta yang ke 53
happy birthday malaysia..happy birthday malaysia..
fuhhhhhh...tiup lilin..hahhahaha
sepatutnya aku kuar ngan fairuzzen..tapi disebabkan di kepenatan dan flat tak berbangun2.so aku duduk dendiam depan laptop.. nak marah tak boleh, sebab bukan salah dia..memang hakikatnya dia penat bekerja kan..
tadi dapat la dengar orang main mercun,bunge api besar tu.
cantik sangat!!!
tengok tingkap , ade gak orang yang mendaki bukit depan umah aku ni.. bukit tabur.
hishhh dorang ni..tak serik2..kang jatuh..sesat.. menyusahkan orang lain mencari korang kat atas tu..tapi aku pun penah naik atas tu.time siang la..
penat memang penat..but sangat best n layan..view pun cantik.. memang puashati.
tapi yang aku tengok tadi mendaki malam..hishhh bahaya.. tapi best nye dorang siap pasang bunge api kat atas tu.. heheehe.. saye mendoakan awak2 kat atas tu selamat turun ye..
semalam saye berbuke dengan mama n adik saye di hotel impiana kuala lumpur..
hmmmp.. boss mama belanje.. so rezeki jangan ditolakkan..
saye makan sikit je..merasa itu dan ini.. tapi yang saye xlepaskan peluang adalah makan aiskrim baskin robin.. bayangkan la..selalu nye beli kat luar.. 1 skop da bape ringgit.. kat hotel impiana, saye n adik saye makan banyak-banyak skop.. hahahah.sangat puas hati..kami kenyang makan aiskrim je..laalallalaaaa. dan ia juga merupakan ulangtahun perkhawinan mama dan babah saya..
happy anniversary mama n babah..

No comments: