Tuesday, September 7, 2010

syawal

8sept 2010
assalamualaikum..
lagi 2 hari bulan syawal akan menjelang tiba..
orang sudah mula pulang ke kampung masing2..
tapi tidak aku...aku takde kampung..aku anak jati kuala lumpur!!
so aku beraya di wangsa maju n petaling jaya je.. umah nenek aku ke dua dua belah.. fair n square!
tahun ni agak tak menggembirakan aku untuk menyambut raya sebab aku akan exam seminggu lepas raya..
so camne la nak raye dengan happy nya.. adoiiii..
aku tak beli pun baju kurung, kasut raya, just beli kemeja n shirt sket.. untuk buat ke kelas nanti..
so pakai je la baju kurung ape yang ade!! lagipun raya sehari je, buat ape nak bazir2 kan duit..simpan buat kawin lagi elok..
serius aku takde rase suasana raya langsung, cuma aku bantu mama buat kuih ape yang aku mampu aje..
choc chip, kuih mazola n cornflakes.
so disini saya ingin mengucapkan selamat hari raya. maaf zahir dan batin kepada sesiapa sahaja!! kalau ada salah silap, tersasul, termerepek, terambil makanan or duit, tercuit, termerapu lebih2 harap dimaafkan..

No comments: