Thursday, May 27, 2010

cuti yang membosankan =((

hie u olls.
hmmmp.. tade benda untuk di update kan.
aku hanya seorang student yang kebosanan sewaktu cuti semester..
urghh.. duduk rumah je. jadi anak dara yang baik, rajin.
kemas rumah,basuh kain,lipat kain, menyapu..
wuhuuu.. lepas wat calon bini nih.
~chynta~ sila masuk minang cepat..hahahhaah =)
itu lah tugasan harian ku. tapi takpe la, kalau tak mula dari awal,nanti da kawin sume malas kan..
thnx mama sebab ajar aku dari kecik, asas-asas sebagai seorang anak yang berkualiti..cewahhh
sedang aku menghadap internet sensorang tanpa ade seorang pun family ku di rumah di malam hari, aku telah terdial number chynta dan dia on the way datang melawati.. huh??? mampus aku.. mandi pun belum nih.
dengan sepantas kilat aku mandi dan bersiap, hahaha..padahal tak pergi mane pun.. 
tapi chynta datang, takkan selekeh-selekeh...busuk-busuk..gile tak comel nanti kan!
so kami menghabiskan masa bersama dirumah, selepas keluar sebentar membeli bege kerana aku kelaparan.
then family aku sume pun pulang ke rumah.  keje aku dan chynta hanya meng'online'kan diri..
kami berdua sama sama suka membuka blog http://ondscene.blogspot.com/ dan http://ohtidak.com/
page wajib tuh.. =)) sebab nye banyak infomasi-infomasi terbaru..

macam biase kalau chynta ade di melawati semesti nye aku akan menjadi pelayan yang terbaik untuk dia.. 
dari makan, minum, dan segala nya..
aku tak kesah buat sebegitu kerana aku tau macam mane dia penat bekerja di siang hari
dan malam adalah ganjaran dia merehatkan diri dan memdapat layanan selepas seharian suntuk bekerja mencari wang yang halal.
sayang~ baik tak bb??
hehehheeh...
selepas dia tido,baru lah aku senang menyambung POKER
nyte2 chynta
fairuzzen so much


2 comments:

Runnie A Rasad✿ said...

smoga kmu bhagia dgn bie heheheh

BELLE said...

thnx monk..
aku bahagia sekarang
aku doakan ko pun bahagia