Tuesday, May 11, 2010

kriokk...kriookk,,.kriok

sedang aku kusyuk menonton muvee  
2 faces of my girlfriend (korean) 
di atas katil aku yang empuk,
hujan turun dengan lebat nye...wahhh best ni.. pas abes muvee leh sambung tido..
tiba-tiba.....
perot aku menjerit!!
LAPARRRRRRRRR..
aku makan megi SEDAP yang tak berapa sedap, dah lapar kan, bedal aje laaa..
aku cuba menahan kelaparan agar tidak makan banyak,
nanti makin gemok!!
kang aku gak susah nak carik baju,
dah la baju size besar ni mahal,
aku ni bukannye kaye leh main beli aje!!! 
kang nak beli baju online cepat sangat abes, 
tak sempat aku nak sambar, orang lain dah sambar dulu...
sian aku!! 
tengok syiok-syiok layan, 
terkeluar plak part dorang ni makan...
adoii..menyeksa batin aku btol la..
hishh ni yang leh menimbulkan kemarahan nih..
dan-dan aku teringin nak makan sushi..
cam seronok aje kan kalau dapat makan sushi time-time aku ngah mengidam ni..
ehh aku ni,lebih plak..mengalahkan orang mengandung!
kang time aku mengandung tah ape-ape aku mintak kat suami aku nanti!! 
so aku meluahkan rasa hati aku kat member aku, mane tau dia dapat teman aku makan sushi ke nanti...
ni tak,dia  lagi menakutkan aku. siot nye member!!! 
dia cakap makan sushi nanti leh keluar ulat kat kepale..geli aku dengar. tapi betul ke? 
aku tengok orang jipun makan sushi hari-hari relax aje!!
 takde pun ulat kuar kat kepale, aku yang jarang makan ni pun di takut-takut kan..
tapi pelik, makan sushi pergi ke perot,, kenapa kepala lak berulat? haahahaah =)
tapi aku tetap teringin nak makan sushi nih...camne? 
patut makan ke atau lupekan je.. sian aku!!
aku bukan nye nak makan ikan mentah or benda-mengarut tuh.. 
juz nak california roll aje..
tu pun leh mengakibat kan kepale berulat ke?? hmmmp

No comments: